01.10.12

Liekam jaunu bildi iekšā....

Ir paskrējis gads, bet manā foto jomā nekas nav mainījies.. joprojām man somā ir tas pats vecais, uzticamais  fotoaparātiņš. Bet tas jau nemazina vēlmi noknipsēt pa kādai bildei.. nu it kā neko īpašu, bet patīk ķert mirkļus... zinu, ka drīzumā tiešām pirkšu jaunu fotoaparātu, jo esošajam ir manāmi defekti pat uz bildēm :(  Bet kā ir, tā ir... 

Šodien ieliku bildes datorā.. un tā, kas man iekļuvis kadrā, pēdējās nedēļas laikā  :))


No Zviedrijas uz pāris dienām bij atbraukusi lielā meita Elīna ... Un tā kā pēdējā laikā katrs brauciens uz laukiem ir izplānots apvienot ar mazā celiņa labošanu, tad pa ceļam visiem jāpiedalas grants rakšanā :))) Neskatoties uz štātēm :))) 

Esot Atašienē katru pēcpusdienu vienā un tai pašā laikā lido milzu dzērvju bari... lielāki un mazāki dzērvju kāši. Tie ir dievišķi skaisti un skaļi mirkļi, ko bildē neielikt, jo gribas baudīt to mirkli...



Vedot Elīnu uz Rīgu, viens auto brauca nu galīgi greizīiii...  likās ka ceļš viņam izklaide un noteikumi kā tādi pie kājas...  Jānim saku, nu tas gan nav tiesības licis un noteikumus nu nimaz nezina.. uz ko man atbildēja- Atbilde ir Jēzus!!!  Es smejos, nu kur tu tik muļķīgi runā..  Tad pasmējas, nu tad izlasi kas ir rakstīts pie numura zīmes....


Rudens ziedi... varbūt zini kas tas ir???

------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Paskatot šo blogu, ir tik patīkamas atmiņas.. es redzu, kad ir uzsnidzis pirmais sniegs, kad bijusi pirmā salna.. un kāda ir bijusi liepa pie mājas oktobrī... Jā, es zinu, ka tas ir manas emocijas, mani skatu mirkļi, bet kāpēc sev kaut ko skaistu liegt. Vakar vienā filmā dzirdēju ķīniešu sakāmvārdu- Izmanto iespēju būt laimīgai!  Man šis blogs dod atmiņas un laimes sajūtu, tāpēc es to izmantošu, izmantošu iespēju būt laimīgai...   Es zinu, ka līdzīgs pievelk līdzīgu, ka emocijas var saņemt arī caur datora ekrānu, tāpēc...  baudi arī tu savus dzīves mirkļus... un ja arī tev ir savs foto blogs pastāsti par to arī man ;)
Nē, nē.. es neķeru mākslinieciskos kadrus, vai ko īpašu....  es baudu dzīvi un tās mirkļus tādus kādi tie man ir apkārt ;)

Lai jauka un laimīga diena!

Nav komentāru: