01.10.12

Izaicinājums jeb...

avantūra....

 Jau vasaras sākumā man Luīze stāstīja, ka pinterestā uzgājusi interesantu lietu, jeb 30 dienu foto projektu, kur dienu jauns foto uzdevums. Hmm.. interesanti, bet nu viss angļu valodā.. ni es ko saprotu, ni nu kā.. bet nu tā doma man patika un mani urdīja. Izdomāju es ar pinterestā pavandīties un atradu, ka tādu projektu ir daudz.. un tos rīko arī pa mēnešiem... Tas bij jau gandrīz septembra vidus, kad nolēmu, ar oktobri es arī sākšu... nu kāpēc gan ne?!!  Un te nu oktobris ir klāt!!  Atkal pameklējot neta plašumos esmu izlēmusi, ka piedalīšos FAT MUM SLIM bloga izaicinājumā oktobra mēnesī.

Katrai dienai savs uzdevums.. nezinu kā man sanāks, jo angļu valoda man ir tik cik ar gugles palīdzību un varbūt es pat nesapratīšu pareizo uzdevuma domu, bet vienalga... Kaut kam taču jāsanāk :))))


 Varbūt arī tu esi gatava šim izaicinājumam....
 piedalies!...
tev noteikti izdosies ;)

Nav komentāru: