19.10.12

beidzās jo!?-

.. man šis pasākums nepatika. Tas nav priekš manis. Kapēc??- tāpēc ka man tas pilnīgi neko neizteica, kā vienīgi dienā kaut ko izdomāt nofočēt, kā dzīšanās pēc konkrēta kadra. Tās nebija ne man saistīts ar to dienu, ne man kaut ko izteica.. tāda tukša knipsēšana lai tik būtu tas, ko kāds tai dienai izdomājis.  Mēs esam tik dažādi, ne viss der visiem.  Jā, patika paskatīties un ieraudzīt lietas mazliet savādāk.. bet man patiktos nofotografēt mirkli dīvaini, kurš man kaut ko izsaka. sanāk jau te kaut kāda taisnošanās :)))  Pat nezinu kam... laikam jau pašai sev.

Patiesībā man šis blogs ir ļoooti mīļš, jo paskatoties atpakaļ dienas kadrus, tas ir kā dienasgrāmata.  Tāda bilžaina, bet mana. Pat bez vārdiem man salasāma...

Nekad nesaki, nekad.. varbūt kaut kad mēģināšu atkal :)))

Nav komentāru: